Tag Resultaten
[Case] Giesbers Retail: DA - De vriendelijke specialist
DA wil zich nadrukkelijk onderscheiden als de vriendelijke specialist. Giesbergsretail en Hippo Creative Studios hebben dit vertaald naar een tv-commercial
Carlo den Otter creative director Giesbers Retail
Giesbers Retail in Arnhem heeft Carlo den Otter aangesteld als creative director. Hij was de afgelopen zeven jaar werkzaam bij DCVF in Amsterdam.
Hippo ontwikkelt 3D-character voor warmtenetcampagne
Hippo Creative Studios en Branding Friends hebben een campagne rondom warmtenetten ontwikkeld.
Hippo Creative Studios en Wibra brengen Jel Loves-collectie tot leven op de catwalk
Hippo Creative Studios heeft in samenwerking met Wibra en influencer Jel de Jel Loves-lingeriecollectie gepresenteerd via een bijzondere catwalkshow.
Cogonez en Hippo ontwikkelen productvideo’s voor Zenner
Door de targetingmogelijkheden van social advertising wordt het mediabudget efficiënt ingezet en worden de resultaten continu gemonitord en geoptimaliseerd
[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!
Dompel jezelf onder in het levendige universum van Wibra, tot leven gebracht door onze betoverende, volledig 3D-geanimeerde ster, WIEB.
Hippo Creative Studios en Ad Alliance creëren billboardscampagne Lays
In samenwerking met Lay's creëerden Hippo Creative Studios en Ad Alliance vijf billboards die dates tonen in de landen van de B&B-eigenaren van 2024
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis